Wednesday, September 09, 2009

Anak-anak

AEIN DAN BuNga-bUngA












ni la...Sarah and adik Illyah....








Tempat makan yang sama dengan gambar kat bawah..ini time nak habis Summer...pokok masih menghijau..



papa depa ni..tak toleh kiri kanan....sebab lapaq...



tempat makan yang sama...tapi ni waktu Autumn ..daun dah luruh..










Ni gambar anak-anak kesayangan main-main di taman...sarah baru balik sekolah...pukul 3.30 petang..aku tak masak tengahari..so..kami beli burger makan kat park.....so sempat lah berposing-posing....

Gambar bawah ni daun Maple dah nak habis dah kat pokok..

Waktu ni daun belum gugur habis..daun masih kehijauan

RUMPuT - rumput berbunga bunga dah semakin kering..sebab autumn dah tiba...tapi masih ada sisa sisa bunga yang comel kat rumput rumput kering tu...masih cantik...















BaWah NI....antara kawan kawan anak aku...sedang main di backyard rumah aku ni... lepak lepak sementara nak bukak posa...tadi nampak matahari menyinar...suhu pun ok....................so depa ni pun lepak lah kat luar..dan joging joging setempat......









yang gelap sikit...tengah tu..anak somalia..jiran aku...ok jiran aku tu Islam....boleh la aku tukar tukar makanan...kalau mat saleh..aku bagi karipap dia bagi PORK PIE......eeee......uihhhh...urghhh









ni aein..dah jumpa kawan baru...budak ni....mata hijau...anak negro...tapi uihhhh.......comee oooo...rasa ada campur mat saleh kuitt...muka dia aku confuse bangsa apa..si aein ni...dah mula dok cakap bahasa om putihh...ok la tu!!





















2 comments: