Thursday, September 24, 2009

Raya..

Ni Idai bersalam salaman ngan member member sebelum sembahyang raya...songkok tak bawak....dari malaysia..ada baju melayu tu....kira cukup baguihhh dan berbangga la....di pagi raya tu...
Hari ni ..20.9.09...hari raya..kami raya sendiri-sendiri ..ada lah jugak kawan-kawan mai rumah..dan kami pi rumah orang...macam raya di KL..tak meriah...sebenarnya dah rasa raya macam ni kat malaysia..sejak mak aku dah meninggal dua tahun lepas..(al fatihah)...tak dak sedara mara....sini..anak-anak dok layannn.. rendang dengan nasi impit NONA (dari Malaysia)...sedap jugak...hi hi..ada serunding pun adik aku ..Yumi post dari Malaysia...serai pak aku pun post dari Malaysia..nasib baik ada barang barang made in Malaysia..kalu tidak...tak tau apa rasa oroma rendang aku..tuhhh

Ni kami sekeluarga pi sembahyang raya kat dewan kat Sheffield..pagi raya semua org Melayu sini berkumpul. sini..pas tu masing masing dengan agenda masing-masing..











masa ni nak raya..hari sabtu 20.9.09..esok tu nak raya...so..kami pi city beli carpet baru.....nak raya lah katakan....layannnn...sebelum pi beli carpet..singgah dulu la..macam biasa...ambik gambaq...

3 comments:

  1. Hi Pn. Marhanim...Bestnya cikgu kat sana...Apa khabar cikgu?? Maaf hari in baru tau cikgu ada blog... Cikgu ada msn tak?? Kalau ada add saya la...cookie_dino_monster@hotmail.com
    Saya Melvin

    ReplyDelete
  2. khabar baik...cikgu ada fb je...

    ReplyDelete