Wednesday, September 09, 2009

City Center ...Sheffield



hari dalam gambar ni...kami pi berjalan jalan kat city center...saja la..sebab dekat saja dengan rumah..5 minit naik bas...anak anak boring dok terperuk kat rumah sebab masa ni cuti sekolah....so...pi la jalan jalan.......tak dak kerja...gambar atas tu...aku punya la posingg perasan..laki aku buat deekk je....muka dia tension...berkeruittt dahi..............aku punya sengeh dan senget.....( masa tu idai kelaparan..he he...so aku memang nampak over ka??????ha...besa saja????orait..!! )





ni anak anak aku posing bawah pokok apple...nampak ka pokok apple...cuba besarkan gambar ni...baru nampak....aku pun tak pernah tengok pokok apple...macam pokok mempelam apple kat perlis....saja...b4 ni..tengok visual 2 dimensional saja...so la ni boleh tengok secara live.....tapi masa tengok tu..buat besa saja..macam nampak tak nampak..tapi dalam hati.......dialognya..(oooooooooooooo ni ka pokok apple????? hi hi...sapa pun tak tau..)pokok apple tu ada tengah tengah city sheffield......






ni sebahagian daripada sheffield....pemandangan daripada rumah jiran depan rumah

3 comments:

  1. Assalamualaikum.. Waaahhh jeles aku tengok hang dgn family kat sanaa.... Tapi aku berbangga ada kawan baik aku dok sana. Seronok giler baca blog hang..lepas ni aku akan ikuti blog hang. Apple... shopping, rumah kat sana... wahhh TERUJA aku..
    Baguih la hang berpeluang dok sana. Anak2 hang nanti berabok la cakam omputih. Hang pun nanti siap slang British laa.... Aku tumpang seronok la... muuahhhhhh Miss u..Miss urut Nim...

    ReplyDelete
  2. wah aku pun jeles gak ni....tak apa...nanti kelab jom jalan-jalan akan menyusul ke sana ...

    ReplyDelete
  3. tima kasih kawan kawan yang aku sayang...aku pun sunyi gak sini tak dak kawan nak merapu....

    ReplyDelete