Tuesday, September 08, 2009

Dalam rumah di Sheffield

ni dapur dalam rumah kami..tak dak apa beza..cam kat malaysia ja...ok orait...semuanya ada...mesin basuh..oven,vacum,tv,printer,cerek...pendek kata memang terlebih fully finish...alhamdulillah...rezeki utk kami berteduh...ni ruang tamu...lain la sikit...ada tempat pemanas tuuhh....tapi dah tak pakai sebenag nya...la semuanya pakai heater satu rumah...tapi boleh dikatakan semua rumah ada benda ni..tradisional dan identiti rumah org kat UK.yang pesen baru pun ada.....cantik..design masih tradisional...

ni baru balik shopping..ni la depan rumah kami...rumah sini tak dak pagar.

idaii..ni la cik abang saya...nama dia shahrizal..tapi org kampung dan kengkawan seluruh dunia memanggilnya IDAI...masa kami sampai...summerflowers......dimerata rata...sangatttt cantekkk dan terpegun kami tengok...bunga depa...uiii....gemuk gemuk macam org putih kat sini...semua nya montel..dan cukup baja.....


tapi kawasan perumahan kami....kalau baling batu....memang kena kepala pakistan ngan pak arab...ramaiiiii sungguhhh......rasa dok pakista...org pakai tudung di merata rata sheffield....labuh..pendek...ketat...jubah..kelambu...semua pun ada....so...tak de alasan sini mau tutup aurat OK...orang putih pun tak heran pun tengok orang malaysia pakai tudung...cuma muka kami tak macam pakistan la...ramai orag arab kata aku indonesian laaa...thailand la....ya ka muka aku gitu????laki aku memang confirm bukan pakistan...hehe...anak anak aku kawan kawan depa panggil Chinese girls...haiii...ya ka...ikut suka mat saleh la....


No comments:

Post a Comment