Wednesday, September 09, 2009

Burnly, UK 2009


Ini adalah posing aku yang penuh perasan dan ala ala bergaya....gitu...atas kerusi tu......dan sebelah tu..pokok menjalar kat castle lama...sungguh cantik tertarik ..menarik......pokok tu la...bukan yang duduk tu...


ni...aku ala ala romantik gitu dengan husband..tempat kami pijak tu sebenarnya penuh dengan tahi itik......tapi posing punya hal...sengeh ala ala manja.....ahak ahaks...taik itik cerita lain...hi hi





sebelah tu kembar anak aku kat Burnly dah jadi batu......sculptor batu ni...sama lak ngan anak aku...si Illyah
ni lah.......tempat percutian pertama kami kat Burnly..lebih kurang KL ke Ipoh....

















gambo ni...termasuk pulak dalam bahagian ni...ok lah tu....ain sedang posing dengan scuter baru (car boot sales) emmmmmmmmmmmmtu bersamakereta kebanggaan kami di Sheffield....Wira aeroback....ahak ahak..power tu.........

ni aku sedang bertenggek di tepi taman bunga..yang mekar



.................

4 comments:

  1. cantikkk wan..tak tau lah bunga cap apa? besar macam bunga ross tapi bukan..pokok pendek saja..batang sikit..terus keluar bunga besar tapak tangan...tah le...apa nama dia??

    ReplyDelete
  2. ...besar macam bunga ross...nama bunga tu ros kang...

    ReplyDelete