Wednesday, September 09, 2009

Highpeak..puncak tertinggi di Peak District,National park, sheffield
















ini ialah kawasan national park di sheffield...suuuungguuuhhhh cantik dan indah bila dilihat dengan mata sendiri....aku sangat kagum ciptaan Allah...bagi aku ini terlalu indah...dalam gambar mungkin nampak biasa saja....ini lah yang dikatakan ciptaan Allah yang maha berkuasa...insafilah diri kita yang amat kerdil ini.....












aku sempat berposing dengan bunga bunga liar sini...mana mana pun ada bunga-bunga kecil liar yang tumbuh ditepi tepi jalan......sebab time ni summer....walau pun suhu masih sejuk tapi bunga bunga tumbuh segar............bewarna warni...tak dapat aku nak tunjukkan semua pada kengkawan.......







2 comments:

  1. wah memang cantik dan teruja betul daku...terkesima gak aku tengok gambaq tue....nie lia ada kat sebelah aku...dia tak leh nak komen coz tak maju-maju lagi....kita dua dah maju dah....

    INI DARI LIA>>>>>> hang tak dak keje lain ka selain berjalan-jalan[nada jeles]

    INI DARI AFIDAH>>>> aku nak pi LONDON ni??? boleh tumpang rumah tak????

    semua kekawang kat bilik guru nie kirim salam....semua rindu kat hang...semua dok tengok blog hang nie....tapi yang worldnya....aku je ada blog kat siniiiii....he he he

    ReplyDelete
  2. ha..ha aku rinduuuuuuuuuuuuuuuu kat hampa semua....wan..sorry aku lambat reply ....dah sebulan dah...
    k salam kat lia..dengan pertanyaan...'bila nak maju"(nada perli dengan jelingan sekali)
    k fidah u r welcome..tapi rumah aku 3 jam dari kota LOOONDOON..aku tunggu hampa semua..jalan jalan cari makan sini la ....la autumn...sejuk la..suhu 5c-11c

    ReplyDelete